Lingua

U novu R-Box Combi Steam Oven da ROBAM rimpiazza finu à 20 picculi apparecchi

L'unità di bancone offre cucina a vapore, pane, griglia, frittura à l'aria, panificazione è più.
ORLANDO, FL - U principale fabricatore mundiale di apparecchi di cucina ROBAM annuncia u so novu R-Box Combi Steam Oven, una unità di bancone di prossima generazione chì hà u putenziale di rimpiazzà finu à 20 picculi apparecchi separati è risparmià u spaziu di countertop in cucina.L'R-Box affronta una larga varietà di funzioni di preparazione di l'alimentu è di cucina, cumprese trè modi di vapore prufessiunale, duie funzioni di cottura, griglia, cunvezione, frittura à l'aria, panificazione è più.

"A cucina d'oghje sò diventate ingombrate cù una varietà di picculi apparecchi specializati, assai di quali si concentranu solu in una o duie applicazioni di cucina", hà dettu Elvis Chen, Direttore Regionale di ROBAM."Questu crea una congestione nantu à u bancu mentre l'apparecchi individuali sò in usu, è sfidi di almacenamentu quandu hè u tempu di mette. Cù u R-Box Combi Steam Oven, simu ansiosi d'aiutà a ghjente à declutter a so cucina mentre li dà a pussibilità di esse. più versatili in e so pratiche di cucina ".

16458420451

U R-Box Combi Steam Oven da ROBAM hè una unità di bancone di a prossima generazione cù u putenziale di rimpiazzà finu à 20 picculi apparecchi separati.

16458420571

U R-Box Combi Steam Oven hè dispunibule in trè culori: Garnet Red, Mint Green è Sea Salt Blue.[COLORE IN PRESTA: Blu Salt Marinu]

U R-Box Combi Steam Oven utilizza a tecnulugia Professional Vortex Cyclone, alimentata da un mutore à doppia velocità è un tubu di riscaldamentu à doppiu anellu, per creà temperature stabili è assicurà chì l'alimentu hè riscaldatu uniformemente mantenendu i nutrienti.In più di e funzioni standalone, cum'è a panificazione è a griglia, l'apparechju offre ancu putenti capacità multi-stadi, cum'è Steam Baking è Steam Roasting, per furnisce i cuochi di casa cun un cuntrollu più precisu di u prucessu di cucina.In più di e so funzioni di cucina più cunvinziunali, i modi supplementarii di l'unità includenu Fermentazione, Pulizia, Sterilizazione, Scongelazione, Calda, Secca è Decalcificazione.

U R-Box Combi Steam Oven presenta un cuncepimentu ergonomicu è un display di inclinazione di 20 gradi, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di piegà per aduprà i cuntrolli.A so tecnulugia di rinfrescamentu in avanti assicura chì l'armarii soprastanti ùn saranu micca esposti à l'umidità è u vapore eccessivo.Veni precaricatu cù 30 ricette intelligenti testate da chef è hè dispunibule in trè culori di designer: Verde Menta, Blu Salt Marinu è Rossu Garnet.

 

Funzioni supplementari
• Le four à vapeur R-Box Combi offre jusqu'à 70 minutes de vapeur et trois modes de vapeur distincts : Basse (185º F), Régulière (210º F) et Haute (300º F)
• U modu di frittura à l'aria usa una circulazione d'aria à alta velocità è alta temperatura di 2000 rpm per separà u grassu mentre chjude l'umidità, cusì l'alimenti sò croccanti à l'esternu è sempre succulenti.
• Da u più bassu à u più altu, l'unità hè capace di ottene temperature trà 95-445º F.

 

Per sapè più nantu à ROBAM è e so offerte di prudutti, visitate us.robamworld.com.
Cliccate per scaricà l'imaghjini in alta risoluzione:

À propositu di ROBAM
Fundata in u 1979, ROBAM hè cunnisciuta in u mondu per i so apparecchi di cucina high-end è u primu postu in vendite glubale sia per i piani di cucina integrati sia per i cappe.Da l'integrazione di a tecnulugia di cuntrollu orientata à u campu (FOC) di punta è l'opzioni di cuntrollu di mani libere, à l'incarnazione di una estetica di design completamente nova per a cucina chì ùn impedisce micca a funziunalità, a suite ROBAM di apparecchi di cucina prufessiunali offre. a cumminazzioni perfetta di putenza è prestigiu.Per più infurmazione, visita us.robamworld.com.


Tempu di Postu: Feb-26-2022

Cuntatta ci

Tecnulugia di u Statu di l'Arte Guiding Your Through Joyful Cooking Stile di vita di cucina rivoluzionariu di punta
Cuntattateci avà
016-299 2236
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Seguici